torek, 24. februar 2015

Ljubi, ne ljubi..

Pozdravljeni!

Po kratkem premoru sem spet tukaj z novim izdelkom..
Valentinovo je mimo ampak, če mene vprašate ni potrebno čakati tega dne, da nekomu povemo, da ga imamo radi..

Za današnjo voščilnico sem uporabila štampiljko Loves Me Loves Me Not Tilda Duo..
Sentiment je skrit na enem od tagcev zgoraj..
A ni srčkana?

Kar se pa tiče barv.. Odločila sem se za nekaj ne čisto v mojem stilu..
Rumenih stvaritev res ne vidite prav pogosto pri meni, a ne?



Uporabila sem kar nekaj čudovitih rožic..
Seveda dobite seznam na koncu te objave..


Na enem od tagcev je tudi meni najljubši trak..
Vintage Seam Binding..


Tudi čipko Antoinette sem uporabila in pa krasen obesek, ki sem ga par dni nazaj dodala v ponudbo..


Še malce rožic in čipke..
Ne spreglejte čudovitih lističev, ki sem jih naredila s pomočjo Rose Leaf šablone..
Krasni so!!


Pogled od blizu na ta krasen motiv..


Voščilnica je že na voljo v trgovini..
Dobite jo v kategoriji UNIKATNI IZDELKI..


Ne pozabite da bom par dni odsotna..
Nujna naročila zato oddajte do jutri (25.02.2015) do 12h..
Za vsa naročila oddana po tem bo treba malce počakati..

Lep dan še naprej!
Tina

1 komentar: